Alla inlägg under oktober 2009

Av Vera - 12 oktober 2009 08:54

Den som väntar på uppdateringar här får nog vänta ett tag. Vi har dragit igång operation långkok med beräknad kläckning första veckan i maj.

Fram tills dess är risken stor att jag mest kommer att ligga och spy (vilket jag gör på heltid nu). Jag hoppas så klart att det inte ska bli så den här gången, men det är ingen som har sagt att jag ska räkna med att må finfint den här gången heller.

Helt tyst kommer det ändå inte att bli. Jag har fortfarande en del recept i arkivet som bara behöver läggas ut och sen har vi ju köket som växer fram här hemma. Som tur var hann jag jobba en hel del med det innan jag blev liggande, men nu är det maken som får dra resten av lasset själv. Det blir fint. Hällen, ugnen och fläkten är redan invigda.

Före- och efter-bilder kommer!


I väntan på det kan ni surfa vidare till en av de vackraste och mest aptitretande bloggar jag vet: http://nordljus.co.uk/

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards